Shokobox

Kuidas osta

Selleks, et üllatada oma sõpra või tuttavat juba täna (kehtib valmistoodete tellimise puhul):

1. Klikige "E-pood" ning tutvuge valikuga

2. Valige välja meelepärasemad tooted, lisage need ostukorvi

3. Valige kohaletoimetamise viis ja suunduge maksma

4. Maksmisel saate kasutada ekspress-tasumist või luua omale konto

Expressis täitke väljad oma andmetega ning vajutage pangalingile ja teostage makse. Kui otsustate hakata püsikliendiks ja luua oma konto täitke väljad salvestades need meie süsteemis. Nii saate tulevikus sisse logides kasutada maksmisel juba salvestatud andmeid, omada ülevaadet tehtud ostudest ning saada püsikliendi lisasoodustust.

Valides kohaletoimetamise viisiks Itella Smartpost või Omniva tuleb Teil valida omale sobilik paki kättesaamise asukoht ja tellimus jõuab Teieni hiljemalt kolme tööpäeva jooksul. Kui otsustate ise järgi tulla, siis saate seda teha eelneval kokkuleppel aadressil Ravi 2, Tallinn. Kui jääte hätta, helistage +372 585 77 194 või kirjutage info@shokobox.ee Hetkel saate Shokoboxi tooteid osta meie e-poest. Kindlasti plaanime tulevikus luua ka päris poe, kus saate vaadata, katsuda ja maitsa olemasolevaid boxe ja tahvleid ning tutvuda ka uute toodetega. Jälgige meid!

ÜLDTINGIMUSED 

Käesolevad tingimused kehtivad internetileheküljelt www.shokobox.ee tellitud kaupade ostu-müügilepingutele (edaspidi „Leping”), mis sõlmitakse Shokobox OÜ (edaspidi ka „Müüja“ või „Shokobox”) ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Ostja” või „Klient”) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

LEPINGU JÕUSTUMINE
Ostja tellimus loetakse üldjuhul pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Ostjale eraldi teatama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Ostja, et on tutvunud tellimistingimustega. 

HINNAD JA TASUMINE
Shokobox.ee e-poes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
Ostjal on võimalus ostu eest tasuda kas SWEDBANKi, SEB, Danske Panga või Nordea internetipanga vahendusel. Muudeks maksmise võimalusteks on rahvusvahelised krediitkaardid või Paypal.

KUIDAS TOIMIDA
Valige tootekataloogist või otsingu abil vajalik toode ning sobivuse korral lisage soovitud toode ostukorvi. 
Ostukorvis näete oma valitud tooteid. Kontrollige tellimus ning vajutage nupukesele "Telli“. Edasi täitke väljad oma andmetega, valige kättetoimetamise viis ning vajutage "Esita tellimus". Peale seda Teie tellimus jõuab meieni. Järgmisel lehel valige sobiv makseviis ja sooritage makse - vajutage kindlasti nupukest „tagasi kaupmehe juurde”


NB! Müüja asub tellimust täitma peale makse laekumist.

KAUBA KOHALE TOIMETAMISE KULUD JA TÄHTAJAD
Ostjal on järgnevad võimalused kauba kättesaamiseks: 
1. Kaup tuuakse koju kätte:
Kauba toimetab ostjani kullerettevõte, teatud juhtudel võib kauba otsjale toimetada ka Shokobox töötaja. Eelnevalt võetakse ostjaga ühendust telefoni teel ning lepitakse kokku sobiv aeg paki kohale toimetamiseks. Üldjuhul toimetatakse pakke kohale tööajal (kell 9.00-18.00)Enne kauba vastuvõtmist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada elektronposti aadressile info(at)shokobox.ee või Shokobox kontakttelefonile. 
2. Toote tarnimiseks kasutab Müüja vastavalt tellimusele järgnevad postiteenused: Eesti Post, Itella Smartpost ja Post 24

3. Soovi korral on võimalik kaubad kätte saada (ilma saatekuluta) Shokobox kontorist aadressil Ravi 2, Tallinn. Kui te valisite sellise viisi, palun võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@shokobox.ee või telefonil +372 52 32296, et me saaksime kokku leppida kättesaamise aega.


Kõik valmistoodete tellimused täidetakse pärast makse laekumist nii kiiresti kui võimalik, üldjuhul kuni 2 tööpäeva jooksul.
Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame Ostjat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha. 

Klient on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

NB! Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires, kui soovite kaupa tellida väljapoole Eestit võtke meiega palun ühendust e-maili teel ja teeme Teile pakkumise. 

PRETENSIOONIDE ESITAMISE TÄHTAEG

Kaupadele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg vastavalt Eesi Vabariigi seadustele. Pretensioonide esitamise tähtaeg ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest. Kaebuste ning pretensioonide korral palume saata vastavasisuline e-mail. Kaubused vaadatakse läbi esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul. 

KAUPADE TAGASTAMINE 
Kõikidele Shokobox.ee e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusaeg 14 päeva. Ostjal on õigus tagastada kaup 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab ostja tegema Müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev, tagastamise põhjus ning lisada makset tõendav dokument) e-maili teel info(at)shokobox.ee ning tagastama seejärel shokobox.ee e-poele tellitud kauba. Tagastatav kaup peab olema avamata ja kahjustamata originaalpakendis. 14 päevane tagastusõigus ei kehti kaupadele juhul kui Klient on pakendi avanud.

Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Müüja poolt.
NB! Juhul, kui kaup on korralik, kuid Ostja siiski soovib seda tagastada, siis makstud saatekulusid ei tagastata ning tagastamisega seotud kulusid ei kompenseerita.
Õiguskaitsevahenditest on vastavalt VÕS §101 võimalikud järgmised meetmed:
1) nõuda kohustuse täitmist;
3) nõuda kahju hüvitamist;
4) taganeda lepingust või öelda leping üles;
5) alandada hinda;

MÜÜJA ÕIGUSED
Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Ostjale raha tagasi. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist. Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil …. või e-mail aadressil info(at)shokobox.ee
Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

Shokobox vastutab Teie ees ja Teie vastutate Shokobox’i ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Shokobox ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Shokobox ei saanud mõjutada ning mille saabumist Shokobox ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud). 

LISAINFO
Lisainfot saab telefonil +372 5232296 või e-mail aadressil info(at)shokobox.ee.

PRIVAATSUS

Ostja isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks, on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel, samuti kauba edastamiseks seotud osapooltele - kullerfirma, Eesti Post, Itella SmartPOST.

Kaupade eest tasumiseks kasutatavate pangalinkide turvalisuse tagab krüpteeritud andmesidekanal, mille käigus puudub kolmandatel isikutel isikuandmetele ja pangarekvisiitidele ligipääs.